marți, iunie 30, 2009

Mama lor... la toti

Nu imi voi transforma coltul in manifest social, dar pentru ca pana acum, doar auzisem de furtul la firul de iarba, iata ca in sfarsit avem si un caz concret. Vezi aici cum in Romania e mai ieftin sa plachezi spatiul viran cu parchet de bambus, decat sa pui iarba.
Nu imi mai fac de mult sperante, privesc lucrurile detasat. Ma uit la televizor doar pentru a nu uita pe ce lume traiesc, dar privesc ca pe un documentar despre o alta tara, caci altfel nu pot. Si atunci imi vad de coltul meu, unde incerc sa-mi aduc armonie...iar de maine caut trasee si detalii despre zilele din Fagaras. Daca ma ajuta soarele si plamanii, va aduc poze de pe Vf. Moldoveanu.
Stie cineva o Paparuda pe invers? Ca nu mai vreau ploi.

Victor Socaciu - Mama lor
Vezi mai multe video Diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu