miercuri, mai 05, 2010

Copy...Paste

Stiu ca sunteti lenesi si nu va mai trimit link-ul de data asta. Ciutacu a scris aici de parca i-as fi dictat eu. Uneori scrie mai bine decat mine :)
Uff, ce ma mai racoresc citind asta. Si in acelasi timp...va fi cumplit.

 Victor Ciutacu
" Mi-e silă de imbecilii declaraţi de dreapta care ieri l-au votat pe Băsescu de frică să nu le fure Vanghelie cota unică şi azi, în loc să-i spargă geamurile şi să-i pună foc la poartă, îi caută scuze lui Vlădescu pentru majorarea de stânga a dărilor. Mi-e silă de ziariştii care, după ce au prăbuşit tot pe ce-au pus mâna, dau lecţii de jurnalism, mi-e silă de politicienii migratori care se bat în consecvenţă şi principii la televizor, mi-e silă de impotenţii care nu bagă mingea-n poartă şi se plâng că-i fură arbitrii, mi-e silă de curvarii care jură iubire şi fidelitate nevestelor prin fiţuicile colorate.
Mi-e silă de acerebraţii care stau seara şi se holbează, cu mâna-n coşul cu portocale, în ţâţele tunate din dotarea lu’ Tonciu & Buruiană, bălesc pofiticos la Bianca lu’ Bote, bat două capace cu televizorul pe Private Spice şi dimineaţa acuză femeile care fac sex oral cu alţii că-s curve. Mi-e silă de cei care gândesc cu suliţa şi elogiază creierul, mi-e silă de tâmpiţii care nu pricep nimic şi comentează tot, mi-e silă de laşii care-njură din spatele celor două rânduri de yale încuiate, mi-e silă de toţi viermii ăştia la un loc. Mi-e silă de populaţia tâmpă cu pretenţii de popor care se comportă ca o turmă de oi, mi-e silă că suntem nevoiţi să împărţim acelaşi aer…"



Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu