joi, mai 13, 2010

Aniversare

Acum aproape un an pe 10 iunie a fost primul post, astazi am ajuns la numarul 100.  Cu o oarecare strangere de inima m-am uitat in urma, cu strangere de inima pentru ca mi-era teama sa nu-l descopar inutil. Norocul meu e ca fiecare post a fost scris sincer dar mai ales la momentul in care am simtit. Nu am gasit diluarea de care mi-era teama si nici lucruri fara rost. Tot ce e aici ma reprezinta, nu exista ipocrizie, poate doar pe alocuri omisiuni. Pentru suflet full option apelati autorul. Singurul meu regret este ca nu am reusit sa va fac, pe voi cei care cititi, sa interactionati cu gandurile mele, aici pe blog. De curand am frunzarit un blog superb de fotografie pe care autoarea il inchisese, iar unul dintre motive a fost, citez " Ce fel de prieteni sunt aceia care pretind ca ma cunosc si ii intereseaza ce fac, iar ei nu mi-au citit blogul de luni de zile?". Nu imi doresc creatii de la voi ci reactii. Gresesc eu undeva abordarea sau doar sunteti voi incapatanati?
Am regasit prin arhiva mea fraze frumoase, inspiratii incantatoare, stari, unele febrile altele de gratie, toate tesute intre ele cu muzicile mele de suflet. Daca ar fi sa-mi odihnesc sufletul intr-o seara de vara, as face-o in hamacul plamadit din aceasta tesatura. Si acum, ma bucur ca acest colt, cum imi place sa il numesc, poate deveni si cuibul meu. Si mai am un regret, dar acesta tine de mine. Inca nu mi-am gasit rabdarea de a mai relaxa stilul concis, de a lasa un pic frau liber frazelor, sa aiba timp sa se amestece bine prin cuvinte si ganduri si abia apoi sa le presar din apasari de taste.
Stiu ca fiecare dintre voi atunci cand cititi aveti o stare unica, si ma gandesc ce interesant ar fi sa vezi cum la acelasi text sunt tot atatea reactii unice. Si iar revin, ce tesatura deasa, multicolora si in valuri s-ar impleti dimpreuna cu firele gandurilor voastre.
Ce am castigat dupa 100 de postari? Placerea de a scrie, bucuria de a sti ca voi cititi, aroganta ca fac un lucru bun si siguranta ca se poate  mai bine.
Si acum, pentru ca la fiecare aniversare se fac urari, sa va vad ca indrazniti sa nu ma felicitati si sa-mi spuneti cum a fost anul asta insotit de gandurile mele.

Cand veti avea nevoie de ceva tonic care sa va scoata din stari letargice trebuie sa vedeti aceasta minunatie de film : " MERMAIDS" . Chiar daca e un pic kitchos, personajele si interpretarea sunt pur si simplu entuziasmante prin simplitate, naturalete si bucuria de a fi. Iar melodia pe mine ma face uneori sa lacrimez de prea plin cu energie frumoasa. Si inca ceva, stim cu totii ca mesajul melodiei e al nabii de adevarat. Luati aminte. Volum la maxim si topaiala.


Vezi mai multe video din Muzica

3 comentarii:

  1. La mai multe postari! Am citit de fiecare data cu mare placere gandurile tale. Sper sa nu iti vina ciudata inspiratie de a-l inchide. Chiar daca nu ne vezi noi citim si ne face placere.Ar fi o mare pierdere pentru mine. astept de fiecare data cu nerabdare ceva nou. Iar cand intru si nu gasesc nu ai vrea sa vezi dezamagirea din sufletul meu. Iti multumesc ca ai avut ideea de a scrie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari domnule, felicitari! Pentru cele 100 de postari, pentru ca ai scris si cand noi cititorii doar ne-am bucurat fara sa te bucuram comentand/scriind la randul nostru. Si ca o adaugare strict personala, multumesc pentru ca asa, prin scris, eu cred ca te avem de fapt foarte-foarte aproape de noi chiar daca suntem la distanta. Deci... keep going, please :)!

    RăspundețiȘtergere
  3. "Pentru suflet full option apelati autorul"
    :)

    RăspundețiȘtergere