duminică, martie 14, 2010

De weekend

Tocmai am vazut Crazy Heart. Film bun iar Jeff Bridges si mai bun. Dar eu raman inca la The Big Lebovski desi pentru primul a luat anul asta Oscar. Si pentru ca m-a entuziasmat vocea lui Bridges am zis sa aduc aici cativa actori care stiu sa si cante. Am sa pun doar ce mi-a placut mie si ce stiu. Daca voi stiti si altii abia astept sa ii stiu.
De vazut Black Snake Moan, poate cel mai bun rol al lui Samuel L. Jackson si coloana sonora care este de exceptie.

1. Jeff Bridges - Crazy Heart
 

2.Colin Farrel - Crazy Heart
 

3.Samuel L Jackson - Black Snake Moan
 


4. Salma Hayek si Antonia Banderas - Desperado
 

5. Penelope Cruz - Volver
 

6. Kevin Spacey - Beyond the sea
 aici


7. Patrick Swayze - Dirty Dancing 


 


8. Salma HAyek - Frida ( cate scene sunt mai intense decat asta )

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu