vineri, septembrie 18, 2009

Ce iubesc

Ma intorc din piata. Dupa ce facu-i slalom printre cretini, tarabe si tigani, un prieten imi trimite acest link http://cashidelucs.wordpress.com/ sa ma amuz. Da nu mai pot si nu mai vreau sa ma amuz superior, cand de fapt de plans suntem noi si nu ei. Si atunci ma intorc rapid la ce iubesc, alb negru, Columbia si Mexic, pentru ca vine weekend-ul si pentru ca mi-e dor de mine si de iubita mea.
Saptamana viitoare va fi de scris, pentru ca am strans taceri si nechef. Dar pana atunci ne aruncam voluptos in zilele ce v-au sa vina. Si am trei filme de vazut : Los Abrazos Rotos ( Almodovar si Penelope), Shrink ( Kevin Spacey) si Away we Go (Sam Mendes).
Si acum priviti, ascultati si iubiti. Bis bald. Sic!


Pe asta nu o stiati. Shakira -No



Lhasa de Sela-El Desierto



FLAMENCO

MILONGA



Leonard Cohen - Here it is

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu