luni, august 10, 2009

Vara lui 2009

Sunt ceva zile de cand nu prea imi gasesc vorbele. Am citit, am privit, am ascultat si totusi nu se nasc cuvinte. E sfarsitul de vara care ma deprima un pic. Ieri a fost prima seara in care tricoul m-a strans pe trup in timp ce-mi beam berea la terasa. Si tot nu-mi revin dupa zilele de vacanta cu oameni dragi, multi, ca niciodata. A fost cumva pe fuga si nu mi-a ajuns. Tanjesc inca. Si am si citit poate una dintre cele mai inedite carti : Georges Simenon - Pisica . Si am fost si in locuri unde m-am oprit ca sa inchid in amintire linistea deplina, apoi am intrat nori, asa ca sa stiu ca se poate sa privesti in jos si sa nu mai vezi nimic. Anul asta ne-a invins muntele. Nu s-a lasat cucerit, doar admirat, si acolo undeva in nori ne-a inchis portile.. Dar ne-am luat la tranta cu valtoarea apelor si dupa ce am strans din dinti si am vazut ce inseamna dragostea de viata, ne-am oprit pe mal si am zambit si ne-am privit si ne-am iubit, pentru ca stim sa fim impreuna. Si am coborat spre mare, luand cu noi pe talpi amprenta vulcanilor noroiosi ca s-o spalam in valuri. Ne-am jucat, mai stim inca, ne-am amintit, ne-am smuls...si acum aici. Si o sa am din nou cuvinte...dar mi-e dor de liniste si de nori...si acum Tracy Chapman .

Peisaj

Peisaj Candoare

Cand tind spre creasta Fagarasului

Iubind drumul spre creasta
Ignorand condorul din imagine...priviti creasta in spate

In familie...zic unii

Bucurie
Amintiri palide ale cantarilor de altadata
Caprita neagra si-a schimbat blanita

UFFFF...ce dor imi e

Aerul rarefiat produce stari ilare

Intrand in nori

Peisaj

Si totusi e pe Terra

Si noi de asemenea

Pinochio selenari
Mult namol

Exista viata


Fiica soarelui

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu