marți, octombrie 19, 2010

ENJOY - Emiliana Torrini

M-am extras pentru cateva minute din armonia in care traiesc si am incercat sa ma uit un pic in jur...si spre tara. Am vazut ca la noi in continuare mor oamenii pe trecerile de pietoni...si acolo m-am oprit. E ca si cum as fi iesit de langa soba intr-un vifor cumplit. Si am mai vazut ca in Franta doar pentru o idee de prelungire a varstei de pensionare cu 2 ani e aproape revolutie, sute de mii oameni in strada si tara paralizata de greve. La noi, romanii ies cateva sute, poate mii, plapanzi si nevocali...in schimb se fac audiente record la emisiunile cu Bianca lui Bote...atunci bine. Gata...ma bag din nou la cald si nici nu mai vreau sa stiu.
Revenind la bucuria de aici va zic ca asa am eu noroc de oameni care fara sa stie imi fac daruri de suflet. Unul din daruri este muzica Emilianei Torrini...multumesc Bucurie.
Pun aici o melodie atat de blanda si psycho in acelasi timp...restul descoperiti singuri.
 

Ea astepta pe cineva...si o facea atat de frumos...eu am surprins-o si o aduc spre admiratie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu