miercuri, octombrie 06, 2010

Noch ein Monat

Am revenit in coltul meu doar sa va fac un rezumat si apoi ma intorc pe meleaguri straine. Sunt in tara in care totul functioneaza dar in care nu mi-ar placea sa fiu sarac. Sunt intr-un oras care arata ca Arca lui Noe, e plin de imigranti si drept urmare plin de culoare si viata. La cursul pe care-l fac am colegi din Turcia, Rusia, Ucraina, Brazilia, Italia, Grecia, Columbia, Armenia si Kosovo. E spectaculos sa traiesti zi de zi inconjurat de atata diversitate. O sa revin cu detalii cand ma intorc pe plaiuri natale, asta dupa ce o sa scap de depresia post Aeroport Baneasa si Gara de Nord. Nu mi-e dor de tara…doar de cativa oameni si de camera mea. M-as putea obisnui atat de repede sa uit de Romania pe cat de usor imi e sa ma bucur de normalitatea de aici. Si pentru ca diversitatea sa fie completa va mai spun ca nu am facut nici un efort dar am reusit sa frang inima unui nepalez care se indragostise de mine. Am trait-o si pe-asta, sa aprind pasiuni in inimile barbatilor. Si mai am de stat o luna...abia astept. In rest, cursuri de germana si curand un drum spre taramuri mai nordice. Carevasazica am dat semn de viata, nu am uitat sa vorbesc romaneste dar m-am obisnuit sa aud germana si vin curand si recuperam golul din colt. Abia astept sa va stiu pe voi carora va este dor de mine. 
Ce le place mult nemtilor si mie asemenea
Si acum sa va incant retina si esteticul cu imagini. Tare m-as bucura sa-mi spuneti daca si care v-au placut mai tare...ca la cat de prost merge netul aici, nici nu stiti cat de mult m-am chinuit a le pune pe blog.
Unde stau, cerul mi-a oferit un spectacol unic de culori si va dau si voua crampeie. De vazut in full screen.






Din greseala din acest foc au scapat doua scantei si s-au dus spre cer.
Au aprins o fantoma ce trecea prin zona si de acolo a inceput incendiul in ceruri.
La inceput a ars mocnit si timid...apoi...
...s-a aprins cu totul si a mistuit cerul


...pastel...



in caz ca nu stiati si limaxisii fac autostopul
...atat de singur...


...verde...


...si macro...pentru o neagra...de strelitie rosie nu stiai...ti-o daruiesc

...psycho...



4 comentarii:

  1. Pozele sunt absolut superbe, Nikon-ul isi face treaba exact cum trebuie! Abia astept sa-mi fac un (alt) desktop cu poze de la tine, dar cred ca am rabdare pana ajungi acasa ca sa poti sa le trimiti fara prea mare efort. Viel Spaß und wir sehen uns in 3 Wochen!

    RăspundețiȘtergere
  2. Incep sa te invidiez pentru fotografii :)

    RăspundețiȘtergere
  3. buna...dragut...am gasit putin relax in toate pozele astea...am fost mult prea plina de treburi...vorbim cand vii acasa...cu drag

    RăspundețiȘtergere
  4. pozele tale sunt de pus ca desktop background. felicitari!

    RăspundețiȘtergere