joi, iulie 22, 2010

Menaj a trois

Cand am ascultat prima data Gotan Project am stiut ca am gasit veriga lipsa in lantul sensibilitatilor mele. Atata doar ca de curand am inteles ca odata lantul inchis nu a facut altceva decat sa deschida noi verigi. Intregul de fapt  era doar un fragment, restul se trage usor si iese la suprafata, descoperind tot mereu ramificatii. Daca aflu si descopar o completare, inteleg de acum ca oricand e posibila si o alta si apoi iar altele. Cand te gandesti ca ai ajuns la un capat esti surprins sa afli ca de fapt ai ajuns intr-un vestibul care precede surpriza incaperilor. Daca credeam ca Gotan Project e complet a venit Pink Martini sa ma bulverseze. Unul este esenta trairilor statornice si a profunzimii ritmului original, iar celalalt e o involburare de ritmuri si culoare, imposibil de definit si atat de minunat prin diversitate. Precum ying si yang, unul e serios dar niciodata plictisitor iar celalalt e oricand pus pe sotii dar nicicum superficial. Si daca am crezut ca va ramane Gotan Project, nu am cum sa nu iubesc si sa ignor Pink Martini. Menaj a trois asumat si fara de care nu. 




Asa au fost si la Bucuresti...un vartej de ritm si energie.



PS: Thank you very much. Thank You
Asta e tot ce a spus Gary Moore la concertul din Bucuresti. Aceleasi cuvinte dupa fiecare piesa si nimic mai mult. Minunata chitara lui, atat de intim a fost cu muzica  si atat de distant cu noi.  NU am putut decat sa absorb fiecare secunda de rock genial dar la fel nu am putut sa-mi alung senzatia prestatiei pur contractuala. Imi pare rau ca a ajuns o curva de lux. Isi face exceptional meseria...dar in fiecare clipa iti aminteste pentru ce este acolo. Nu imi pare rau pentru bani...stiu foarte bine pentru ce m-am dus...:)

Minculescu sau Moore?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu