marți, iulie 06, 2010

Lupta cu " Organul " Reloaded

Cand am fost in turul meu de tara am primit o amenda de depasire a vitezei ( 75 km/h in localitate). M-am invatat si nu am semnat procesul verbal si mi l-au trimis acasa. Am stat o perioda in dubii daca sa platesc amenda sau sa fac contestatie. Acum m-am hotarat. Pentru ca au fost perversi si au pus radarul exact la granita dintre intravilan si extravilan si pentru ca oricum ma plictisesc si am nevoie de un pic de exercitiu pentru creier, fac contestatie. Data trecuta am castigat si m-am simtit tare mandru de mine ca am reusit fara nici o competenta in domeniu sa inving sistemul. Sper sa imi iasa si de data asta, macar pana cand vor invata alde Garcea sa intocmeasca procese verbale. Cu un pic de gandire aplicata si documentare cred ca am toate sansele. Oricum e interesant si incitant, asa ca sa-mi fie cu bafta, ca voi oricum nu-mi veti ura.

Si alte motive:







Cum sa ii las eu pe astia ca macar sa aiba impresia ca ei aplica legea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu