miercuri, iunie 09, 2010

Altfel


In primul meu post va spuneam ca m-am intors din Romania de dincolo de Brasov, exact la un an distanta ma intorc de pe aceleasi meleaguri si va aduc iar ganduri de acolo. Nu ma simt intr-o foarte inspirata stare de scris pentru ca nu mi-a produs mare bucurie intoarcerea in dulcea Modova. Ma voi adapta cu siguranta in urmatoarele zile si imi voi regasi vorbele. De fapt sunt si putin trist si debusolat pentru ca astazi un om drag mie mi-a dat de inteles ca a tine un blog la varsta mea si a ma ocupa cu chestii deastea puerile nu mai e de mine. Ca eu nu ar trebui sa am timp de piedut cu asa ceva si ca pe cale de consecinta ar trebui sa ma ocup cu chestii serioase, de om mare. M-am intristat, pentru ca de fapt ce fac aici ma reprezinta, iar daca nu-i pasa si pretinde ca nu-si pierde timpul cu vizitarea blogului, inseamna ca nici mie nu-mi da prea multa importanta. Sau sunt eu prea sensibil? Oricum, a durut un pic.
Revenind, va spuneam ca spatiul meu implineste un an. S-a sincronizat aniversarea cu acelasi drum facut prin partile acelea de Romanie in care inca se respira un aer bun. Am regasit cea mai buna limonada (cu menta) la Terasa D'arc din Timisoara, am gustat in Cluj niste minunatii de chiftelute din fructe amestecate, am stat si m-am plimbat printre oameni cu adevarat relaxati, am vazut in Sibiu minunate spectacole de strada care nu si-ar fi avut locul decat acolo.Am trecut pe langa magazine care in renovare fiind in loc de ziare in geam au pus fotografii vechi ale orasului, pe langa biserici si magazine care trebuiau sa respecte arhitectura strazii si am simtit pentru o saptamana ca inca se mai poate si altfel.
Dupa cum va spuneam nu am foarte multe vorbe astazi la mine, va voi arata imagini si sunet si poate va voi povesti altadata.
La Multi Ani !!!

Facute cu telefonul. La plimabarea prin Cluj am uitat Camera in camera. La naiba, cate aveam sa va arat si de acolo.




Si apoi...o mie de vorbe nu fac cat o imagine. Asa arata "altfel".


Si pentru ca pot sa va fac si eu cadouri chiar daca e aniversarea mea, iacata ca le fac. In sticlute mici si cu esente tari asa cum imi plac mie.

Primul: La Fanfare En Petarde. O trupa franceza de strada. Artisti completi, dedicati spectacolului pe care il fac si daruitori de buna dispozitie fie ce-ar fi. Minunati. Cadoul e aici .

Al Doilea: Mala Sangre. Trupa de flamenco din Sevillia. La fel, fac spectacole de strada. Mi-au indeplinit unul din vise. Mai ramane sa vad si tango. Dansul flamenco egalat doar de tango. Privirea si postura produc fiori. Despre ele...atat...ritm..culoare...bucurie. Cadoul e aici .

Al treilea: Alba Carmona. O voce minunata de flamenco. Suna impresionant live, mult mai intens decat in studio. Deasemenea atitudine si fiori. Cadoul e aici .

Si da, le-am cumparat albumele. Pentru ca ei merita. Sper sa va placa...am muncit la ele. Drag.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu