joi, aprilie 01, 2010

Miscarea de Rezistenta - Reloaded

Pentru ca de curand am avut o scurta polemica cu o foarte draga naiva pe tema eficientei protestelor si petitiilor  ecologiste care circula din cand in cand in cercurile cumva elitiste si pentru ca reactia mea a fost vehementa impotriva naivititatii si sperantei ca ar putea rezolva ceva....revin. Da, sunt convins ca nici una din toate astea nu vor rezolva nimic pe fond ci vor fi doar victorii mici de cartier, dar pe de alta parte, fiecare trebuie sa isi duca lupta acolo unde i se acorda cu principiile si ideile. Chiar daca ineficienta faptic pe ansamblu, macar trebuie sa se stie ca inca mai sunt voci in contratimp. Cu asta sunt de acord, incurajez si va doresc nu succes ci perseverenta.
Fiecare trebuie sa ne continuam miscarea de rezistenta in felul lui, fie si numai pentru a incetini descompunerea implacabila a bunului simt. Repet, nu am nici o speranta ca vom rezolva ceva dar avem datoria de a rezista in catacombe precum soldatii japonezi pentru ca datoram asta copilariei noastre frumoase si celor sapte ani de acasa cu cheia de gat. 
Mi-am propus dupa alegeri sa ma dezic, dar astia nu te lasa nici sa mori. Imi e tot mai greu sa ignor si incep sa strang din dinti si ma revolt, dar apoi ma uit in jur la majoritate si ma retrag din nou in camera mea de hotel. Rezist de aici din coltul meu, gresit e sa ridici pe cei ce se vor aplecati. Si observ...informatia e totul, chiar si numai pentru a-ti pastra coltul tau intact. Cel mai trist e ca sunt multe colturi si raman asa, nu exista arhitecti pentru a le transforma in spatii largi cu lumina si aer proaspat. Inca mai putem...intelegeti ce vreti.
Ascultati http://miscareaderezistenta.jurnalul.ro ce au de zis cei putini care inca mai lupta langa noi ( in fereastra neagra cu buton de Play :P ). 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu