joi, ianuarie 06, 2011

Da de ce?...Eii, asa, sa fie bine!!!


Azi s-a dat liber la apa...multa, chioara si sfintita. Poporul cu frica lui Dumnezeu si plin de evlavie a asteptat ,,smerit'' sa-si primeasca pet-ul cu lichid binefacator, ca apoi sa-l bea, ca sa fie asa...bine. Atunci...bine. 



I-am lasat pe inapoiatii cu mentalitate superstitioasa de evul mediu sa astepte sa le fie bine si am ajuns acasa. Acum ma uit la ea in full screen si HD. As lua o gura de aghiazma...da mai bine ma mai uit odata. 

Am revenit...si scriu acus...acus...inca ma uit. V-am lipsit? :P




Am gasit si un Making off...atat de tonic...o minunatie...sau aghiazma?

5 comentarii:

  1. Da,s-a simtit lipsa, nu e nevoie de confirmari sa afli ca lumea citeste ce scrii matale

    RăspundețiȘtergere
  2. Btw.
    Arata mai bine grafica acum.
    That s a proper comeback

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca vine de la un artist, e un compliment binevenit si mai ales acceptat cu mandrie :). Mai lucram. Mi-ar fi prin bine un sfat avizat...dar daca nu muti Constanta mai aproape...

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, bucurosi de revenire, imi place aspectul site-ului, dar este ingrozitor sa incerci sa citesti pe acest fundal, chiar asa inchis la culoare cum e el! Albul mai merge cum mai merge, dar griul e greu de tot de citit, mai ales cand e prin dreptul fruntii... Si, uitandu-ma din nou (de fapt incercand sa citesc) cred ca in momentul in care o sa fie o postare mai lunga, chiar si albul o sa fie dificil de citit, e foarte obositor de urmarit din cauza pozei...

    RăspundețiȘtergere
  5. greu de citit, neinspirat fundalul...

    RăspundețiȘtergere