joi, martie 08, 2012

Noi vrem pamant...de fapt doar eu :)

Astazi am reusit sa inot prin marea de oameni care cumpara flori, multe flori, toate florile. Aveam nevoie sa cumpar o punga de pamant 5l...modest. Am intrebat peste tot, in toate florariile, nu avea nimeni. la ultima unde am indraznit sa deranjez o vanzatoare cu intrebarea...unul din clienti, mare, lat si cu nuante inchise mi-a urlat aproape de urechi: Bah, azi se cumpara flori, pentru pamant vino maine sau poimaine ca ne incurci. Ce tampit am fost sa vreau pamant in ziua rodului lui, promit ca nu mai fac sau ma inham la cazma :)
Pentru el...desi nu e ziua lui ca nu e sex...frumos...ii dedic asa...da da

6 comentarii:

  1. Numai tu puteai sa vrei pamant si sa postezi asa ceva de 8 Martie !

    RăspundețiȘtergere
  2. In proportie de 99,999% imi controlez fiecare particica a vietii mele, deopotriva sentimente, reactii, cuvinte si alte intamplari vietuiesti necesare existentei pe planeta aproape albastra...Si uite cum in cautarea de adevaruri stiintifice in spatiul virtual (pe care de altfel il urasc cu patima)aterizez pe o pagina de blog (mi sa falfaie daca nu asta este exprimarea corecta in "blogosfera"!!)si ce ma incremeneste in celula nervoasa nu este nici numele omului care scrie, nici hardaul de amintiri demente care se-arunca la mine si nici macar aleanul din poze ... In schimb, tot ce pot sa articulez in gandire este ca fotografia din profil imi aduce teribil aminte de "Fear and Loathing in Las Vegas" si de geniul lui Hunter S. Thompson.Si atunci imi amintesc sa ma bucur foarte tare dupa mult timp ca ne-am cunoscut...N o sa ma semnez, desi urasc lasitatea anonimatului si superficialitatea jocurilor de genul "ghici cine vine la cina?"Doar ca chiar acum am senzatia ca un nume intr-o carte ramane doar un nume intr-o carte. Am citit-o, e de-ajuns...Foarte straniu ma comport azi, hmm cu iertare boierule daca te -am inoportunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. 99,999% ramanem nostalgici dupa vartejul de ganduri si vorbe si dupa parfumul si culoarea foilor scrise ?!

    RăspundețiȘtergere
  4. In adevar...sunt trairi pe care nu le putem uita si pe care nu ne putem infrana sa ni le dorim oricat de impotriva noastra unii am fi fost...
    Si apoi unul se gandeste oare ce s ar fi ales de simtirea mea daca oamenii ar fi fost un pic mai buni, daca el ar fi fost un pic mai aproape si daca eu as fi fost mai albastru...Oare ce..?

    RăspundețiȘtergere
  5. Si apropos...la lista de filme poate vrei sa mai adaugi unul...SHAME..vezi dincolo de ecran...

    RăspundețiȘtergere
  6. pamantul....iti trebuia pentru flori, presupun :))
    indirect, mergeai in aceeasi drectie, doar pe ocolite :D

    RăspundețiȘtergere