luni, august 09, 2010

112 de Romania

De ce iubesc eu tara asta. Pentru ca ieri seara pe la 21.30, ducandu-ma sa-mi iau tigari am observat ca la un bar de vis a vis s-a iscat o bataie intre 3 cefe late si o a patra cefuta lata. Dadeau in cel de-al 4-lea cu toata frustrarea lor de giboni care nu-si mai vad p... de burta. Deja aveau dileme daca sa-l omoare sau doar sa-l bage in coma. Am sunat firesc :)) la 112. Din simpla curiozitate si nu din compasiune caci sunt convins ca si cel de-al patrulea participase la activitati similare. Mi s-a raspuns prompt si mi-au spus ca trimit echipaj. La asta excelam...la a spune ce o sa facem. In timp ce m-am plictisit asteptand ( 12 minute ) gibonii au parasit locul, l-au luat si pe batut cu ei ( nu s-au tinut de cuvant cu nici o varianta ), barmanita a inchis barul si locul era vindecat ( aprox 7 minute ). Vin cavalerii dreptatii ( minutul 12 ) si plictisiti intreaba la magazin ( de unde imi luasem tigari ) daca s-a intamplat ceva. Surpriza...nu se intamplase nimic. Usurati s-au urcat in masina si au plecat. Precizari : zona e centrala si la 1 minut cu masina de sectia 1 de politie. Asa ca daca mi se v-a intampla vreodata voi sti ca statul ma protejeaza. 
Si o mai iubesc pentru ca ieri Victor Ciutacu ( stiu ca multi habar nu au cine este, preocupati de cusca lor zilnica ) a fost atacat intr-un mall de doua cefe late basiste. Stiu, sunt pesimist si indoctrinat dar stiti ce? In sila si inversunarea mea sunt treaz si stiu ce mi se intampla, cei care mustiti si va complaceti sunteti exact ca Prikoke, multumiti ca inca e troaca plina si aveti inca tarcul neatins.Ganditi pozitiv si priviti in propria farfurie, nimic rau nu vi se poate intampla.
El e Prikoke

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu